به گزارش روابط عمومي مركز بهداشت شهرستان یزد ، کارگاه آموزشی تولید وارزیابی رسانه ها روز دوشنبه 3 مرداد باتوجه به نیازهای آموزشی در راستای تولید وارزیابی رسانه آموزشی متناسب با نیاز مخاطبین وسایر شرایط موجود باحضور 50 نفر از کارشناسان ستادی ومحیطی و با همکاری معاونت بهداشتی در سالن اجتماعات مرکز برگزار شد.

ابتدا دکتر جعفری معاونت مرکز ضمن خیر تشکر از واحد آموزش سلامت اعلام داشت که برگزاری اینگونه کارگاهها لازمه سیستم می باشد وتاکید نمودتا این برنامه تداوم داشته باشد .

وی در ادامه گفت:برقراری ارتباط خوب با مردم وانتخاب تکنولوژی آموزشی مناسب از جمله مواردی است که در آموزش بهداشت باید به آن توجه داشت امیدواریم با برگزاری چنین کارگاههایی شاهد ارتقاء سلامت جامعه باشیم.

درادامه کارگاه زارع کارشناس آموزش سلامت مرکز بهداشت استان گفت: آموزش زمانی اتفاق می افتد که پیام به مخاطب منتقل شده باشد وی اعلام داشت توجه به ویژگی مخاطب ، کیفیت رسانه و انتخاب نوع رسانه در انتقال مطلب بسیار مهم است.

شیوه نامه تولید رسانه ، نقش گرافیک در تکنولوژی آموزشی ، نکات مطرح در ارزیابی پمفلت ،پوستر، کتاب وکتابچه از دیگر مطالب ارائه شده در این کارگاه توسط دکترتقوایی و محمدی از کارشناسان آموزش سلامت مرکز بهداشت شهرستان یزدبود.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا